Zainteresowanie naszymi webinarami przeszło nasze oczekiwania.

Z jednej strony, oczywiście zależy nam, aby dotrzeć z wiedzą do jak najszerszej grupy ludzi, z drugiej strony chcemy, aby jak największa ilość osób miała szansę zadać pytania i mogła w stu procentach posiąść nowe umiejętności, oraz zyskać nową perspektywę w swojej codziennej pracy.
 
Powiększyliśmy ilość miejsc na nasz drugi webinar do 500 niemniej, chętnych było kolejnych 700 osób.
 
Pracujemy w tej chwili nad systemem, który pozwalałby nam efektywnie realizować webinary, tak aby były wartościowe, a także dostępne dla wszystkich zainteresowanych.

Dlatego tworzymy grupę, która jako pierwsza będzie miała dostęp do kolejnych webinarów zanim jeszcze pojawią się w postaci wydarzenia  na Facebooku.

Żeby to tej grupy dołączyć należy zapisać się do naszego webinarowego newslettera (formularz poniżej).

Co Cie czeka po zapisaniu się do newslettera?

1. Pierwszeństwo w otrzymywaniu informacji o kolejnych działaniach edukacyjnych HED, zarówno online (webinary), jak i kursach stacjonarnych. 

2. Pierwszeństwo dostępu do szkoleń w opcji “Early Bird”, czyli do szkoleń w niższej cenie.

3. Gwarantujemy, że dostaniesz tylko tyle maili, ile szkoleń będzie w naszym kalendarzu, nie dostaniesz żadnego spamu, oraz męczących tzw. “informacji handlowych”.

4. Twoje dane będą tylko w bazie HED, nie przekażemy ich żadnym firmom trzecim.

Jeżeli to co czytasz powyżej brzmi ok, to zapraszamy do naszego newslettera.

 

Ważna informacja techniczna

 Po zapisaniu się do Newslettera, dostaniesz błyskawicznie emaila z linkiem do potwierdzenia. 
Sprawdź w folderze SPAM, czy go tam nie ma,  i jeżeli tam wylądował oznacz go “to nie jest spam” 
a następnie, już w folderze głównym swojej skrzynki mailowej kliknij potwierdzający link.
Dostajemy informacje, że nie zawsze maila da się potwierdzić z telefonu, natomiast nie ma problemu na komputerze.